Próiseas Gearáin
Gearán neamhfhoirmiúil – Céim 1
Is féidir leat do ghearán a chur faoi bhráid an bhaill foirne a bhfuil tú ag plé leis san aonad ábhartha ionas go réiteofar é láithreach. Féadfaidh tú iarraidh labhairt leis an mBainisteoir Líne san aonad sin freisin. Mura bhfuil an Bainisteoir Líne ar fáil, féadfaidh tú iarraidh labhairt leis an Oifigeach Seirbhísí do Chustaiméirí don aonad sin.
Gearán foirmiúil - Céim 2
Má labhair tú leis an oifigeach ábhartha faoi do ghearán agus mura bhfuil siad in ann é a réiteach, nó mura bhfuil tú sásta leis an toradh, is é an chéad chéim eile gearán foirmiúil a dhéanamh. Is féidir leat gearán i scríbhinn a chur isteach chuig an Oifigeach Seirbhísí do Chustaiméirí don aonad sin. Féadfaidh tú ár bhFoirm Ghearáin do Chustaiméirí (aguisín (i)) a úsáid, atá ar fáil ag gach cuntar seirbhíse custaiméirí poiblí nó ar ár suíomh gréasáin.
Is féidir Gearáin Scríofa a dhéanamh mar seo a leanas:
- Trí phost chuig an rannóg ábhartha is féidir leat ár bhfoirm ghearáin in-íoslódáilte a úsáid
- Trí ríomhphost chuig customerservices@galwaycoco.ie
- Ar líne trí úsáid a bhaint as ár gCóras Tráchtanna Custaiméirí ar líne ag ár bhfoirm ghréasáin téigh i dteagmháil linn.
Déanfar imscrúdú iomlán ar do ghearán, agus eiseofar freagra laistigh de chúig lá oibre déag.