Cuardaigh

Ár dTiomantas duit

Mionsonraítear na caighdeáin seirbhíse ar féidir leat a bheith ag súil leo agus tú ag idirghníomhú linn go pearsanta, ar an teileafón, i scríbhinn, nó ar líne, lena n-áirítear ár n-amanna freagartha agus ár seirbhísí Gaeilge.

Ráiteas na gcaighdeán cáilíochta

Leagtar amach sa ráiteas seo na caighdeáin ar féidir leat a bheith ag súil leo uainn bunaithe ar ár gCairt Chustaiméirí. Tá ár gCairt Chustaiméirí ar taispeáint ag ár gcuntair seirbhíse poiblí agus ar líne i gComhairle Chontae na Gaillimhe.

Is é an sprioc atá againn ná cultúr sármhaitheasa a chothú i seirbhís do chustaiméirí. Úsáidfimid ár n-acmhainní chun ardchaighdeáin a sheachadadh agus a chothabháil go comhsheasmhach. Mar sin féin, má theipeann orainn ó am go ham, cuirfimid ar an eolas thú agus míneoimid na cúiseanna.

I láthair go pearsanta:

Má thugann tú cuairt ar cheann dár n-oifigí, déanfaimid an méid seo a leanas:

  • Timpeallacht ghlan agus shábháilte a sholáthar.
  • Cinntiú go bhfuil comharthaí poiblí i nGaeilge agus i mBéarla araon.
  • Bualadh leat go poncúil má tá coinne déanta agat.
  • Do phríobháideacht a urramú agus áiseanna cruinnithe príobháideacha a sholáthar más gá.
  • Idirghníomhú leat ar bhealach béasach, cúirteiseach agus cothrom, ag aithint rogha roinnt custaiméirí i leith seirbhís i nGaeilge agus ag glacadh go cruinn le sonraí aon chustaiméara i nGaeilge de réir mar is gá.
  • Aghaidh a thabhairt ar d’fhiosrúchán agus faisnéis ábhartha a chur ar fáil chomh tapa agus is féidir.
  • Úsáid éifeachtach a bhaint as ár n-acmhainní foirne chun amanna scuaine le haghaidh seirbhísí a íoslaghdú. Mura féidir scuainí a sheachaint, cuirfimid ar an eolas thú agus míneoimid na cúiseanna.
  • Rochtain a éascú do dhaoine faoi mhíchumas agus a bhfuil riachtanais bhreise acu.

Cuirimid seirbhís chuntair i nGaeilge ar fáil ag gach cuntar poiblí in oifigí Áras an Chontae agus Centrepoint mar a leanas:

  • Má tá cainteoir Gaeilge (atá in ann an tseirbhís iarrtha a sholáthar i nGaeilge) ar fáil, cuirfear seirbhís Gaeilge ar fáil.
  • Mura bhfuil cainteoir Gaeilge ar fáil, míneoidh an duine a bheidh ag plé leis an gcustaiméir an scéal go cúirtéiseach agus cuirfidh sé/sí in iúl don chustaiméir cathain a bheidh cainteoir Gaeilge ar fáil (ní dhéanfar é seo ach amháin má bheidh cainteoir Gaeilge ar fáil laistigh de thréimhse réasúnta ama). De rogha air sin, cuirfear na roghanna seo a leanas ar fáil don chustaiméir:
    • Am sonrach a shocrú nuair a bheidh cainteoir Gaeilge i láthair.
    • Leanúint leis an gcomhrá i mBéarla, más mian leis an gcustaiméir é sin. Ní thairgfear an rogha seo ach amháin má thairgtear na roghanna eile go léir agus má dhiúltaíonn an custaiméir dóibh.
  • A chinntiú go leanfaidh aon chomhfhreagras i ndiaidh idirbhirt cuntair ina léiríonn tú gur fearr leat an Ghaeilge a úsáid de bheith sa teanga sin, fiú má tharla an t-idirbheart i mBéarla.

I Scríbhinn:

Nuair a scríobhaimid chuig custaiméirí nó nuair a chuirimid ríomhphost nó nuair a fhreagraímid comhfhreagras, déanfaimid an méid seo a leanas:

  • Úsáid a bhaint as teanga shoiléir agus shimplí, ag laghdú na dtéarmaí teicniúla.
  • Gach comhfhreagras (litir, ríomhphost, trácht gréasáin) a admháil laistigh de 5 lá oibre agus iarracht a dhéanamh freagra a thabhairt laistigh de 15 lá oibre nó níos lú.
  • Ainm an scríbhneora, a uimhir theagmhála, a sheoladh ríomhphoist agus uimhir thagartha an chomhaid a chur san áireamh.
  • Cuirfimid ar an eolas thú trí ríomhphost ‘as láthair’ má bhíonn ball foirne as láthair ar feadh níos mó ná 3 lá oibre agus cuirfimid uimhir theagmhála eile ar fáil duit.

Ar an Teileafón:

Má chuireann tú glaoch orainn, déanfaimid an méid seo a leanas:

  • A bheith ar fáil chun do ghlao a fhreagairt ó 9:00 am go 5:00 pm (Luan go hAoine).
  • Glaonna a fhreagairt chomh tapa agus is féidir agus iad a fhreagairt go cúirtéiseach.
  • Glaoch ar ais a chur ort mura féidir linn déileáil le do cheist láithreach.
  • A bheith cabhrach agus soiléir, ag treorú tú chuig an duine is oiriúnaí chun déileáil le d’fhiosrúchán gan mhoill.
  • Uimhir theagmhála a chur ar fáil duit i gcónaí más gá duit glaoch ar ais orainn.
  • Tú a chur ar aghaidh chuig ball foirne a fhéadfaidh déileáil le d’fhiosrúchán i nGaeilge.
  • Gach iarracht a dhéanamh glaoch ar ais laistigh de 24 uair an chloig.
  • Teachtaireachtaí taifeadta ar ár bhfóin a nuashonrú chun tú a chur ar an eolas má tá an ball foirne as láthair.

Trí Fhoirm Iarratais:

Má dhéanann tú iarratas ar cheann dár seirbhísí, déanfaimid an méid seo a leanas:

  • Míniú go beacht cad is gá a dhéanamh chun seirbhís a fháil.
  • An fhoirm iarratais a dhéanamh éasca le fáil agus treoracha cruinne agus beachta a sholáthar maidir le conas í a chomhlánú.
  • Gan ach faisnéis a iarraidh atá riachtanach chun measúnú cothrom agus pras a dhéanamh ar d’iarratas.
  • A chinntiú nach n-úsáidtear sonraí pearsanta a fhaighimid ach amháin chun na críche ar iarradh iad.
  • A admháil go bhfuarthas d’iarratas agus déileáil leis laistigh de na teorainneacha ama comhaontaithe.
  • Scríobh chugat le cinneadh ar d’iarratas nó d’achomharc, agus míniú a thabhairt ar na cúiseanna mura n-éiríonn leis.

Ar líne:

Má thugann tú cuairt ar ár suíomh gréasáin, déanfaimid an méid seo a leanas:

  • Eolas a chur ar fáil faoi sheirbhísí agus conas tuilleadh eolais a fháil fúthu.
  • Cóipeanna dár dTuarascálacha Bliantúla, dár bPleananna Móra, agus dár mBuiséid a fhoilsiú.
  • Íocaíocht ar líne a chumasú le haghaidh an oiread seirbhísí agus is féidir.
  • Cóipeanna dár bhfoirmeacha iarratais uile a chur ar fáil.
  • Formáidí inrochtana malartacha dár bhfoilseacháin a chur ar fáil ar iarratas (e.g., Cló Mór).
  • É a dhéanamh éasca trácht a chur isteach agus ár suíomh a nuashonrú go pras.
  • Freagairt do theagmhálacha ar na meáin shóisialta i gcomhréir lenár mBeartas Meán Sóisialta.

As Gaeilge:

Más mian leat ár seirbhísí a úsáid trí Gaeilge, déanfaimid an méid seo a leanas:

  • Ár mbróisiúir, bileoga eolais, foirmeacha iarratais agus doiciméid beartais a chur ar fáil i nGaeilge chun cloí le forálacha na Scéime Teanga agus Achtanna na dTeangacha Oifigiúla 2003 agus 2021.
  • Freagra a thabhairt i nGaeilge ar aon chomhfhreagras a fhaightear i nGaeilge.
  • Seirbhís teileafóin tiomnaithe Gaeilge a bhunú, a mhéid is féidir, dóibh siúd ar mian leo a ngnó a dhéanamh i nGaeilge.
  • Tú a chur ar an eolas faoi na seirbhísí atá ar fáil i nGaeilge ag gach cuntar poiblí agus faoi mhéid na seirbhíse atá ar fáil i nGaeilge.

Spriocanna freagartha seachadta seirbhíse do chustaiméirí

Baineann an Ráiteas um Chaighdeáin Seirbhíse ar Ardchaighdeán le gach réimse seirbhíse agus leagtar amach ár ngealltanais mar seo a leanas:

  • Gach comhfhreagras (litir, ríomhphost, trácht gréasáin) a admháil laistigh de 5 lá oibre agus iarracht a dhéanamh freagra a thabhairt laistigh de 15 lá oibre nó níos lú.
  • Freagra a thabhairt i nGaeilge ar aon chomhfhreagras a fhaightear i nGaeilge.

Luaitear inár Nós Imeachta Gearán agus Achomhairc go dtabharfar freagra ar gach gearán laistigh de 15 lá oibre.

 

Déan teagmháil lenár bhFoireann Seirbhísí do Chustaiméirí

Address

Seirbhís do chustaiméirí
Áras an Chontae
Cnoc na Radharc
Co. Galway
H91 H6KX

Phone numbers

Phone

Office hours

Sunday Closed
Monday - Friday 9:00 am - 5:00 pm
Saturday Closed