Cairt custaiméara
I gComhairle Chontae na Gaillimhe, táimid tiomanta do sheirbhísí ardchaighdeáin, inrochtana agus cuimsitheacha a sholáthar dár gcustaiméirí uile. Cibé an bhfuil tú i do chónaí, ag obair, ag staidéar nó ag tabhairt cuairte ar Chontae na Gaillimhe—nó ag déanamh ionadaíochta ar ghnó nó ar eagraíocht—tá do thaithí tábhachtach dúinn.
Leagtar amach inár gCairt Chustaiméirí na caighdeáin ar féidir leat a bheith ag súil leo agus tú ag idirghníomhú linn agus tá sí ailínithe leis na 12 Phrionsabal Treorach um Sheirbhísí Ardchaighdeáin do Chustaiméirí a bunaíodh tríd an Tionscnamh um Sheirbhís Ardchaighdeáin do Chustaiméirí (QCSI) faoin Roinn Caiteachais Phoiblí, Seachadta ar an bPlean Forbartha Náisiúnta, agus Athchóirithe.
Léiríonn sé ár dtiomantas don chothroime, don trédhearcacht agus don fheabhsú leanúnach, agus tacaíonn sé lenár sprioc eagraíocht níos freagraí agus níos cuntasaí a thógáil.
Ár dTiomantais duit
- Caighdeáin Seirbhíse ar Ardchaighdeán
Tá sé mar aidhm againn seirbhísí a sheachadadh de réir an chaighdeáin is airde. Mura bhfuilimid in ann na caighdeáin seo a chomhlíonadh, cuirfimid ar an eolas thú agus míneoimid cén fáth. - Comhionannas agus Éagsúlacht
Caithimid le gach custaiméir le dínit agus le meas, ag cinntiú go bhfuil rochtain chomhionann ar sheirbhísí ag gach duine, beag beann ar chúlra nó ar riachtanas. - Rochtain Fhisiciúil
Tá ár n-oifigí poiblí glan, sábháilte agus inrochtana, agus comhlíonann siad gach ceanglas sláinte, sábháilteachta agus rochtana do dhaoine faoi mhíchumas. - Eolas Soiléir
Cuirimid faisnéis chruinn, cothrom le dáta ar fáil ag gach pointe seirbhíse agus ar ár suíomh gréasáin. Táimid tiomanta dár bhfoirmeacha agus dár n-ábhair a dhéanamh éasca le tuiscint. - Comhfhreagras
Beidh duine teagmhála ainmnithe san áireamh i ngach comhfhreagras le haghaidh obair leantach. - Tráthúlacht agus Cúirtéis
Tá sé mar aidhm againn freagra a thabhairt go pras agus go cúirtéiseach. Má tharlaíonn moilleanna, míneoimid an chúis agus cuirfimid amlíne ar fáil le haghaidh réitigh. Iarraimid ar gach custaiméir caitheamh leis an bhfoireann agus le daoine eile leis an gcúirtéis agus an meas céanna. - Gearáin
Cuirimid fáilte roimh aiseolas agus táimid tiomanta do ghearáin a réiteach go cothrom agus go héifeachtúil. Tá ár nós imeachta gearán simplí, trédhearcach, agus ar fáil ag gach pointe seirbhíse do chustaiméirí agus ar líne. - Comhairliúchán agus Meastóireacht
Cuidíonn d’aiseolas linn feabhas a chur ar chúrsaí. Déanfaimid é éasca duit páirt a ghlacadh i gcomhairliúcháin agus do thuairimí ar ár seirbhísí a roinnt. - Rogha agus Inrochtaineacht
I gcás inar féidir, cuirimid roghanna solúbtha ar fáil chun rochtain a fháil ar sheirbhísí agus íocaíochtaí a dhéanamh, lena n-áirítear seirbhísí ar líne a fhaigheann tacaíocht ó theicneolaíochtaí nua. - Teangacha Oifigiúla
Cuirimid seirbhísí ar fáil i nGaeilge agus i mBéarla i gcomhréir lenár mbeartas teanga. - Ag Obair i gComhpháirtíocht
Comhoibrímid le comhlachtaí seirbhíse poiblí eile chun feabhas a chur ar sheachadadh seirbhísí ar fud an réigiúin. - Custaiméirí Inmheánacha
Cuirimid luach ar ár bhfoireann mar chustaiméirí inmheánacha agus bíonn siad páirteach go gníomhach i bhfeabhsú seirbhíse tríd an nGrúpa Oifigeach Seirbhísí do Chustaiméirí agus trí fhóraim eile.
Déan teagmháil lenár bhFoireann Seirbhísí do Chustaiméirí
Address
Seirbhís do chustaiméirí
Áras an Chontae
Cnoc na Radharc
Co. Galway
H91 H6KX